BKK-Aktualitások objektíven

Célok és eredmények

BKK-Aktualitások objektíven

Ez a blog a BKK, BKV és a Főváros mindennapos tevékenységeiről és eredményeiről szól.

Friss topikok

  • karageri: sokkal jobban néz így ki. (2013.09.12. 13:40) A Van Hool buszok is szépülnek
  • tomajer: Édesjóisstenékm... már megint egy hozzáértő:-) Ez az autó, csak épp a legfontosabban nem felel me... (2013.06.30. 18:23) Itt az új taxi!
  • karbali: @Medgar: Itt most a lényeg az új trolikon (és villamosokon) van, nem elhanyagolható a 0,67%-os öne... (2013.06.19. 21:05) Indul a trolibusz tender

Címkék

1 (1) 112 (1) 115 (1) 13 (1) 133 (1) 134 (1) 139 (1) 15 (1) 150 (1) 165 (1) 178 (1) 18 (1) 183 (1) 19 (1) 21 (1) 21A (1) 226 (2) 234 (1) 251 (1) 260 (2) 28 (1) 28A (1) 3 (2) 37 (1) 37A (1) 4 (2) 41 (1) 42 (3) 47 (2) 49 (2) 51 (1) 52 (1) 59 (1) 59A (1) 6 (2) 61 (2) 62 (2) 62A (2) 65 (1) 69 (1) 8 (1) Ady Endre út (2) Airport (1) alkalmazás (1) android (1) árvíz (3) aszfaltozás (4) átszervezés (11) automata (1) beléptető kapuk (2) Belváros (2) bemutatkozás (1) bérlet (1) beszámoló (1) bicikli (1) BKK (58) BKK Közút (11) BKV (41) Blikk (1) Bubi (1) Budapest (2) busz (25) Citaro (1) Dél-Pest (3) digitális (1) Duna (4) égszínkék (6) éjszaka (1) elektronikus (1) elektronikus jegyrendszer (4) felfestés (2) felújítás (25) Ferihegy (1) flotta (5) Főváros (43) Futár (5) FUTÁR (1) Genf (1) Határ út (1) hétvége (3) HÉV (3) Hungaroring (1) Ikarus (5) Ikarus 260 (2) indulás (6) ios (1) jegy (1) jegyautomata (1) kábellopás (1) kábeltolvaj (1) kabrióbusz (1) kémvillamos (1) kerékpár (1) Kispest (1) Kőbánya (1) külföld (1) Liszt Ferenc (1) M2 (2) M3 (3) MAN (1) MAN A76 (1) Margitsziget (4) Margit híd (1) Mercedes Citaro (1) metro (2) metró (6) midibusz (1) múzeumok (1) Múzeumok éjszakája (1) Népszava (1) nosztalgia (2) nosztalgia villamos (1) nyár (2) Óbudai-sziget (4) Örs vezér tere (1) pótlás (5) reptér (1) repülő (1) Rogán Antal (1) sárga (5) sín (1) Szent Gellért tér (1) szünet (1) társadalmi egyeztetés (6) taxi (1) tender (1) teszt (3) tömegközlekedés (29) Transurbis (1) troli (1) trolibusz (1) TV (1) újság (2) út (2) útburkolati jel (2) Van Hool (4) várbusz (2) villamos (14) Vitézy Dávid (2) Volvo (5) Volvo 7700A (1) Címkefelhő

Indul a trolibusz tender

2013.06.18. - karbali 3 komment

indul-a-fovarosi-villamos-es-trolibuszok-csereje-2_1371573093.jpg_1024x681

2014 őszétől érkeznek folyamatosan azok az alacsonypadlós, klimatizált szóló és csuklós önjáró trolibuszok amelyekre most írták ki a nyílt közbeszerzési felhívást. Az összesen 43.000.000.000.-Ft összértékű villamos és trolibusz beszerzésre vonatkozó projekt 99,33%-os uniós támogatással jön létre. A jelenlegi pályázati eljárás ajánlati felhívásában megjelölt 62,392 millió euró a most megvásárlandó 24, és a jövőben opcionálisan lehívható 84 darab, azaz összesen 108 járműre vonatkozik. Az aktuális pályázati eljárás részét képezi ugyanis az, hogy később a 24 darabos alapbeszerzésen túl további 84 darab, azonos típusú jármű jövőbeni megvásárlására is lehetősége nyíljon a BKK-nak. A feltételes mennyiség megrendelésekor lehetőség van mind szóló, mind csuklós járművek tetszőleges arányú megrendelésére. Az új trolibuszok 4 km folyamatos felsővezeték nélküli utasforgalmi üzemre, azaz áramellátás nélküli működésre lesznek alkalmasak, így esetleges áramkimaradás, felsővezeték-hiányos útszakasz, vagy akár járatterelés sem okoz gondot a zökkenőmentes közlekedésében. A legalább 62 fő befogadóképességgel rendelkező szóló és legalább 102 fő befogadóképességgel rendelkező csuklós trolibuszok mindegyike alacsonypadlós kialakítású lesz, így a mozgásukban korlátozattak, illetve a babakocsival közlekedők utazása kényelmesebbé válik. Éppen ezért a komfortos utazás biztosítása érdekében a legelőnyösebb árajánlat mellett a műszaki és ergonómiai megoldásokat is vizsgálják majd a szakemberek: kedvező energiafogyasztást, az önjáróképesség garantált úthosszát, a lábtartó-dobogó nélküli ülések minél nagyobb arányát is. A Budapesti Közlekedési Központ egyik fontos stratégiai szándéka az egységes járműpark kialakítása, amely azonos típusú és kialakítású járműveket jelent, éppen ezért fontos a fentebb megjelölt opcionális beszerzés lehetősége. Ez az üzemeltetés költségeinek csökkentéséhez vezet, továbbá ilyen módon biztosítható válik a járművek csereszabatossága az egyes vonalak között.

Címkék: busz tömegközlekedés trolibusz troli BKV Ikarus BKK

A bejegyzés trackback címe:

https://bkkpozitiv.blog.hu/api/trackback/id/tr655367688

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi érdemeljük az Obersovszky-díjat 2013.06.19. 10:32:53

Megversenyezteti a 444.hu az önkormányzati lapokat, hogy kiderüljön, melyikben szerepel a legtöbbször a kerületi polgármester. A mi kedves lapunk, a Mai Belváros az első körben még csak pontot sem kapott, pedig az egyetlen mód, ahogy Rog...

Trackback: A hat legjobb ötlet Kerényi Imrétől 2013.06.19. 10:31:48

Bocs. Mi voltunk. Vagyis innen, az V. kerületből szabadult el a magyar kulturális közélet griffmadara. A bulvársajtó és a Facebook-os poénvadászok állandó tartalomszolgáltatója, a kerületi Fidesz oszlopa, a Belvárosi Polgári Szalon vezetője, a helyi, m...

Trackback: Világörökség kültéri egységgel 2013.06.19. 10:31:01

Lyukat fúrtak a homlokzatba és simán kitolták az ablak alá a klíma kültéri egységét. A konzol ma már rozsdás, a kondenzvíz a homlokzaton csöpög, de kit érdekel, gatyarohasztó meleg van. Ezt az épületet egyébként is egész délután telibe süti a nap, semm...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medgar 2013.06.19. 10:14:29

Inkább a sok léhűtő havert kéne kitenni az első lépésben.

hot-spot (törölt) 2013.06.19. 12:27:36

@Medgar: Na gondolj bele,hogy akkor 2 székháznyi mutyi és bratyi kerülne az utcára és nem szétesőfélben lévő metrókocsik rohangálnának az alagútba.

karbali 2013.06.19. 21:05:02

@Medgar: Itt most a lényeg az új trolikon (és villamosokon) van, nem elhanyagolható a 0,67%-os önerő...!
süti beállítások módosítása